Sunday, April 22, 2007

April 22 - Lat, lat, lat

Tänk att man kan vara så lat. Jag har inte skrivit något på flera veckor. Suck! Och ändå är det så kul att skriva här.
Denna söndag har grått och tråkigt väder. Klockan är fyra och Pelle ska börja med maten. Vi ska äta pommes frites och buffalo wings, och korv till Ida som inte gillar kyckling. Han vill inte alls laga mat, men har fallit till föga och ska göra det. Skrek dock: Skyll inte på mig om maten blir förstörd!

Kl. 18 ska jag ner till Elektron. Vi ska gå på premiären på Lika är olika med Skaka. Vi=flera från jobbet.

Den 7 juni ska jag till London tillsammans med Tetta. Hon fyllde 40 på långfredagen och min present är promenad och lunch i London.

Håller på med min present till min hemliga vänn. Nyfiken på vad som ska finnas i det? Jag vill så gärna berätta, men tänk om hon skulle hitta min blogg och förstå att det är jag.

No comments: