Monday, June 4, 2007

2 juni - 15066 steg

Gnesta-dagen - och det är solsken och rent ljuvligt att leva.

Jag hade två arbetspass, eftersom I är aktiv i innebandy och fotboll. Först ett pass mellan 11-12 där jag tog betalt vid en parkering. Eftersom vädret var som det var, så gick jag ner till Gnesta tillsammans med I som skulle möta E.

Ser ni krusbären som håller på att mogna? De växer vid vägkanten där jag går ner till jobbet, så när de blir mogna så kan jag äta krusbär på väg till jobbet. Livskvalité.

Mellan 17-18 stod jag i ett lotteristånd på tivolit. Det var lite folk och vi sålde lotter för 49 kr. Nu har jag dock gjort mitt vilket känns skönt. Det fanns dom stackare som var tvungna att stå mellan 20-24 och därmed missa Danmark - Sverige.
Nu i efterhand så tycker jag att det var en måste match. Vilken underhållning och som det svängde. Från 3-0 till Sverige, till Danmarks upphämtning och sen idioten som sprang in på plan.

No comments: