Tuesday, July 10, 2007

Det här är Bonnie af Jordkällare. Så här har jag aldrig varit med om att en katt har poserat frivilligt. Tur att jag hade kameran med mig. Det här tror jag är Clyde. Det kan lika gärna vara Louise för de är så lika varandra. Leksaken är en pipande fågel som kattungarna är galna i.
Här är Clyde eller Louise. Hon med vita tassar är Thelma och sen är det mamma Snörpan.
Skulle sätta mig och göra scrapbooking. Plockade fram bilderna från London i maj, papper, embellishment - bestämde mig för vilka kort jag skulle använda, skar till dem, bäste mig för vilka papper jag skulle använda och upptäckte att jag inte har något lim eller klister. Det finns här hemma - men var???? Suck! Så jag köpte några kit från Scrapboook-elements och gjorde några digitala layouter.
Den här är av Krisse som bakar jättegoda pajer med lemonlime.

Och sen Pelle och Jozzan från niornas bal i juni.

No comments: