Saturday, August 11, 2007

Tänk

snart är det dags för Bonnie och Thelma att lämna mig. I förrgår hade jag besök av jättetrevliga J+M som inte mer än hann komma med båten från Finland, lämna av sina saker i Kista och sen köra hit till Gnesta för att titta på katterna.
Vi är ju inte hemma idag, men idag kör J ner för att lämna en filt. Eftersom vi inte är hemma så lämnar han den hängande på dörren. Snacka om kattkärlek!

När vi kommer hem så ska katterna få filten, så att de får vänja sig vid lukten av sitt nya hem och imorgon ska de få flytta hem.

3 comments:

sussu said...

hmm, din gåta är lite gåtig... måste tänka på saken, lila filt kanske? lövbergs lila? åååh vart ska dina kissar flytta? *kramz*

sussu said...
This comment has been removed by the author.
sussu said...

nu bläddrade jag ner o såg minnas duk... o så såg jag massa söta katter, en orange färgad... vad fina foton! men ser ingen sussus duk? kanske jag missade den ;) *s*