Monday, September 17, 2007

16 september

Igår kom jag upp i 11 330 steg.

Gick två promenader, en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen. På förmiddagen gick jag en kortare promenad, Galaxvägen och sen ner till sjön.

På eftermiddagen hade Ida showdans, så då gick jag tillsammans med två av mina systrar, N och S. Vi gick först ner till Ragnhildsborgsbacken, sen till Mälarbadet och sen tillbaka till Bergvik. Det småduggade, men var faktiskt bara skönt. Det riktiga regnet kom inte förrän vi var klara ;-)

Jag klarade av att promenera fem dagar av sju i Sunday Seven. Fast om man räknar med att jag gick två gånger i torsdags, fredags och söndags så fick jag åtta promenader under veckan.

1 comment:

Projekt: Promenad said...

Grattis! Du fixade promenaderna utan problem!

Nu återstår att se om du vinner presenten från Ärtan Pärtan!

EvaP