Saturday, September 22, 2007

22 sept

Det har varit två sega dagar när det gäller promenerandet - har inte kommit upp i 5000 steg ens. Känns som om syrran går för båda oss nu. Jag är så impad - hon går och går ...

Idag blev en dag som jag inte räknat med. Jobbar och det var inte planerat. Det visar sig att den ena av de som skulle ha jobbat inte hade en aning om det. Hon var på badhuset istället.

Idag ska vi på bio. Jag, Ninni och Ida ska se Shrek III. Pelle och J ska med, fast jag har ingen aning om vad de vill se.

1 comment:

Minna och Töserna said...

Heja syrran... oroa dig inte... jag går o går o går, men vågen visar inte stor skillnad... jag har ju all tid i världen att traska på, så det är ju lite skillnad då. Har du sett på tappa listan... nån har gått över 92000 steg antingen igår eller idag, troligtvist igår, helt sanslöst, känns som om man slagit in en nolla för mycket! Eller hur? 92000 steg är väl ändåså hmmm, kan det vara ca 80 km?
kram kram och kämpa vidare, vi kommer till rom nån dag!