Thursday, September 6, 2007

Ibland undrar man ju...

Hur man är funtad.

Jag har skaffat mig ett gymkort till Frejahallen och deras nyckelgym.
Som anställd i kommunen kan man först och främst få ett 15-dagars prova på kort och det var det jag fixade igår. Då får jag bada och gymma gratis i 15 dagar. Och sen kan jag köpa ett årskort med samma upplägg - gratis bad och gym - för 600 kr. Visst måste det vara värt det?

Och som om inte det vore nog - så håller jag på att skaffa mig en personlig tränare över nätet.

suck!

Om du tycker att jag inte är klok, så har du helt rätt. Jag är den först att hålla med.

1 comment:

Minna och Töserna said...

WHAT? Nu blir jag mäkta imponerad... inte illa alls, låter helt kanon ;-) Go Hanna, go Hanna... du är ju helt makalös... här sitter jag och kämpar med att ta mig i kragen och gå ut på dessa promenader och så kommer du då... gymkort... personlig tränare... alltså... man blir ju peppad av att läsa om din viljestyrka!