Tuesday, September 25, 2007

Lurad

Jag blev så lurad idag.
Jag väntar på ett paket från Eva i Stäket och den kom idag. Tyckte den kändes tyngre än jag räknat med och så var det inslaget.
Tyckte det var jättegulligt av henne att slå in det som en present, man känner sig verkligen speciell. Så öppnade jag det och det första jag ser är det melerade garnet till höger. Va, beställde jag det här också och så fortsatte jag öppna och ut ramlade den ena saken efter den andra. Som en julafton och jag fattade ingenting!!!

Men helt plötsligt gick det upp ett ljus. Jag har ju också en hemlig vän som ska skämma bort mig och det har hon verkligen gjort. Titta vad mycket roligt - och hon läser min blogg!!! Hej, vad kul att träffas!

Och här i närheten bor hon så kanske dyker hon upp på ett av stickcaféerna som Gunnel har på thekannan. Jo, jag går ibland - men inte nästa gång som är den 20 okt för då fyller jag år.

Nu är jag lite nyfiken på min hemliga vän - eller lite... Det var veckans överdrift - jag är jättenyfiken. Brukar du vara i Gnesta? Och om du är det, brukar du låna böcker på biblioteket?

1 comment:

Anonymous said...

Hej Hanna! Vad kul att du tyckte om det jag skickade. Jag brukar inte låna böcker i allmänhet men om jag gör det så gör jag det i min kommun (fniss). Nåväl, jag är en sån som gillar att äga böcker, tycker att det är så härligt att ha. Tycker allra bäst om pocketböcker, brukar vänta tills titlarna ges ut med mjuka pärmar.
Jag vet att du fyller den 20:e, lustigt, jag är också våg men fyller 15 dagar tidigare.
Ha en skön kväll och vi hörs av! Kram till dig!