Tuesday, October 30, 2007

Tyst, tystare, tystast ...

Så har det varit ett tag och inte blir det så mycket skrivet idag.

Om 40 minuter slutar jag och då ska jag börja scrappa. Vi ska ha några trevliga timmar.

Som vanligt är jag ganska oorganiserad, så jag har ingen aning om vad jag har med mig hit när det gäller papper o.dyl. Det jag inte fick med mig var min låda med stämplar - den hittade jag inte hur jag än letade.

Dock så printade jag ut foton igår. Blev jättebesviken först, för bildkvalitén var som f-n. Men så upptäckte jag att det skrevs ut i 72 dpi och när jag ändrade till 300 dpi så blev det mycket, mycket bättre.

Har redan i huvudet planerat några layouter som skall göras ikväll:

- Från dansen som Ida och Elin med flera från Korpen framförde i lördags i Södertälje.
- Paparazzi bild på Karl Martindahl från i lördags
- från matchen mellan DIF-Luleå
- Sanna och Krisse som håller varsin paj med recept.

Ha det bra

1 comment:

Anonymous said...

Åh, så kul att du ger dig till känna i bloggen igen. Har undrat vart du tagit vägen. Hoppas att du fått hemlispaketet. Blir lite orolig att det inte nått dig, kan ju inte skriva avsändare på det.
Ha det så gott!!