Saturday, November 3, 2007

3 nob - kl. 10.45

Fick för mig att det hade börjat regna mindre - så jag bestämde mig för att ta den där promenden i all fall. När jag öppnar dörren så låter det som om regnet tilltar, men det visar sig vara en illusion. Det är regnet som faller mot plasttaket från träden som låter, ute har det slutat regna.
Så jag tog min lilla promenad. Gick galax- och sjörundan och det tog mig 40 svettiga minuter.

Det har snöat! Det finns lite snö i dikena.

Inga bilder - tog inte med mig kameran pga regnet.

ENGLISH:
Well, I decided that the rain had stopped pouring and was instead drizzling, so I was going to take my walk. When I open the door it sounds like it is pouring, but it is an illusion. I do have a plastic roof and it was dripping on it from the trees. The raining had stopped altogether.

So I walked one of my usual walks, that I called Galax- och sjörundan. Galax means a road that I am walking on and and sjö means lake, because I walk down to the lake.

It has snowed this night. There are a little snow in the ditches.

No photos - I didn't bring the camera because of the rain.

No comments: