Thursday, December 27, 2007

Uppdatering med foton

Först och främst kommer några bilder på årets julkort som har skickats iväg.

Nedan finns löparen som jag sydde som julklapp till Mia, Tobbes mamma.
Ida med Ville i famnen. Hon hittade honom liggande på burgolvet helt konstig. Han kunde inte resa på sig. Jag tog honom i famnen och försökte få i honom vatten, efter en stund tog Ida över och fortsatte trycka in vatten i honom. Det gjorde susen - för efter någon timme mådde han bättre, började äta och nu är det inga problem.
Våra råttungar - 3 veckor gamla.

En del av min stash som jag köpte för att göra klart julkalender som Johanna har på sin hemsida. Jag köpte tre olika typer av garn i samma färger.
Kurris la sig för att sova under julgranen.


1 comment:

Kristin / Krisse said...

Vad vackert mamma!
MEN VAD ÄR MIN PRESENT: JAG VILL SE MERA ;).
Puss