Tuesday, February 5, 2008

5 februari

Är hemma en stund mitt på dagen. Sitter och väljer, redigerar och printar ut bilder till kvällens scrapträff. Så kul! Tror att jag har bilder till 5-6 layouter och om jag skulle bli sysslolös så har jag med mig stickningen ;-)
För en av layouterna så har jag redan bestämt text: Du vet aldrig vart din beundran för din stora syster tar dig.

Har hunnit med en promenad också. Gick Långsjörundan och just nu är stegräknaren på 9485 steg. Igår kom jag upp i 17 259 steg. Det finns fortfarande lite is kvar på sjön, annars finns inte så mycket att rapportera. Såg en hackspett.

I am home a couple of hours during the middle of the day. I am sitting here choosing, editing and printing photos for this evenings scrapmeet. I am having fun! I think I have photos for 5-6 layouts and if I would finish them I also have my sockknitting with me.
For one of the layouts I have the text ready: You never know where your admiration of your big sister will lead you ..

I have had time for a walk too. I went down to the lake and back and right now my pedometer is on 9485 steps. Yesterday I made it til 17 259 steps.
There are still ice on the lake, apart from that there is not much to report. I saw a woodpecker.

1 comment:

Anonymous said...

Tack för dina snälla kommentarer på min blogg. Blir så glad så! Och själv är du flitig med ditt promenerande! Där ligger jag klar LÅNGT efter!
Marie