Monday, March 31, 2008

Strumppromenad - sockwalk

Här är mina färdiga tropicana strumpor. De gjordes klara dagen innan de skulle vara klara.
Here are my finished tropicana socks. I finished them the day before they were due. They are knit in opal for the sockclub. Jag ville så gärna sticka klart mina strumpor, men var tvungen att ta en promenad i det vackra vårvädret. Det fanns ingen annan råd än att ta med mig stickningen.
I so much wanted to finish them, but since it was a lovely day I had to take walk and brought my knitting with me. The below photo is from the beginning of the knitting.


Den här dagen gick jag runt hela Långsjön. Det är något man bara kan göra på våren innan det har vuxit upp allt för mycket.


today I walked around all of Långsjön. It is something you only can do in the spring, before the vegetation has grown too much.



Strumpan möter en blåsippa. Varje rapport i sockan är fyra varv och en rapport tog mig ca 1000 steg att sticka.


The sock meets a blåsippa, a typical spring flower. The sock consisted of a pattern of four rows and one pattern repeat took approximately 1000 steps.
Långsjön på andra sidan sjön jämfört med fotot ovanför. Här brukar vi bada på somrarna.
Långsjön. The photo is taken from the other part of the lake. This is where we swim in the summers.

Nässelfjäril. A butterfly.

Det gula du kan se på bilden är en citronfjäril.

The yellow you can see on the photo is a butterfly, called lemonbutterfly.


No comments: