Thursday, March 6, 2008

Syfestivalen - Craft fair

Var ju till Syfestivalen i lördags. Sista gången i Sollentuna, nästa år är det i Kista. Det var kul, varmt, mycket folk...
I visited the craft fair last Saturday. There is knitting, yarn, pearls, scrapbooking and more stuff. It was fun, warm and a lot of people.

Här är vi på en demonstration där man visar stämpelpennor, chalks, pro marker pennor och dylikt. Nedan, på kortet med fjärilarna så har man använt sig av chalks och resultatet för vår del blev att vi köpte ett set med chalks att dela på. Så snyggt eller hur?
Jag har surfat runt lite och vet ni vad - jag brukar ju inte hamna på bilder eftersom jag brukar stå bakom kameran - men här på Kortmakarens blogg finns jag med.
On the upper photo we are at a demonstration regarding pens, chals, pro marker pens and more. On the below photo you can see how she used chalks and the result for us was that we bought a set of chalks to share. Aren't the cards beautiful?
I have been looking at blogs and guess what? I am normally behind the camera so there aren't al ot of photos where you can see me - but here at Kortmakarens blog you can see.

Det här är en demonstration om att använda akrylfärger. Så inspirerande och efteråt rusade vi till Skapa Hobbys monter för att köpa akrylfärger.
This is a demonstration on how to use acrylics on your scrapbooking pages. It was so inspiring and afterwards we ran to Skapa Hobbys booth and bought colors.
Mina inköp under mässan.

This is what I bought at the fair.

No comments: