Saturday, May 10, 2008

Lets walk

Snart ska jag åka mot Stockholm för att gå Lets walk. Man går 12,6 km runt Djurgårdsbrunnsviken. Tyvärr så får jag ingen medalj. Om man ska ha medalj ska man gå sträckan på 1,55 timme och det finns inte en chans att jag gör det. Det blir gassande solsken och jag känner mig redan matt. Mådde inte så bra igår, gick hem efter halva dagen för att jag mådde illa. Sov mesta delen av gårdagen och var ganska så dålig i magen. Bättre nu tack och lov.

 

Soon I am heading to Stockholm for the Lets walk event. You walk 12,6 km around Djurgårdsbrunnsviken. Unfortunately I will not get a medal. I already know it, because if you are going to get a medal you should walk this in 1 hour 55 min. and there is no chance I will do that. It is going to be sunny and I feel exhausted already. I didn’t feel too well yesterday. Went home after half a day from work, because I felt nauseous. I slept most of the day and felt rotten. I am feeling better now.

No comments: