Friday, August 15, 2008

På pricken

Mitt helmis 4 paket kom igår och jag är så glad.

 

Min första tanke var att hon hade skickat en duk – och att färgerna var perfekta till mitt kök. Jag hade verkligen ett wow-ögonblick. Det gröna och lila skulle vara perfekt till mitt kök. Men så tog jag ut det och det var ingen duk. Det var en väska med mönster och garn i.

Det märks att min hemlis fyra har kollat min blogg och faktiskt lärt känna mig delvis. Jag har anmält mig till OSstickningen, men ”horror, horror” inte htitat något att sticka. Men min hemlis kompis räddade mig. Nu kommer stickorna att börja glöda.

 

Tack snälla Jennie på www.jennies.blogg.se för att du gjort mitt liv lite ljusare under dessa månader.

 

Bilder hoppas jag kunna lägga upp ikväll när jag kommer från jobbet.

1 comment:

Jennie said...

Så skönt att paketet kommit fram, och att du gillade färgerna;)