Sunday, July 26, 2009

Vi grillar - we are barbecueing

Har precis lagt köttet på grillen - här ska grillas! Solen har gått i moln och om man ska vara ärlig så är det ganska kallt att sitta ute. Morot cirklar kring grillen. Han jamar uppfodrande: Matte, du har något på grillen som luktar väldigt, väldigt gott! Varför får jag inte smaka?

Till köttet ska vi ha ugnsbakad potatis och bearnaisesås med vitlök. Mmmm!

DET REGNAR!!!! och jag har inte grillat klart.

Senare: Vi har ätit och jag är så mätt att jag knappt kan röra mig. Nu är det dags att sätta på bastun.


I have just put on the meat on the grill! The sun is hiding behind clouds and to be honest, it is pretty cold to be sitting here outdoors. Morot is circling around the grill. He is meowing: You do have something on that smells delicous - why aren't you giving me anything?

To the meat we are having ovenbaked potatoes and bearnaisesauce with garlic. Yummy!

Later: We have eaten and I am so full I can hardly move. Now I will put on the sauna.



It is raining - and NO I have not finished barbequeing.

No comments: