Wednesday, October 14, 2009

Paket, paket !!! i min brevlåda - A parcel, A parcel in my mailbox

Igår fick jag ett paket från min hemliga Pocket & Prassel vän. I det fanns ett te; roiboos med en spännande smak: lime, mango och lakritsrot. Det ska jag dricka i kväll när jag ser Sverige spela ;-).
Sen skickade hon en bok som hon tycker är en chansning: Prioritaire av Iselin C. Hermann. Hon såg ju att jag gillar brevromaner ...

Boken är en fullträff! Inte bara gillar jag brevromaner, men jag gillar ju brev. Jag älskar att få och skicka brev, vykort ... Jag är med i flera swaps där man skickar vykort till varandra. Det här gjorde du jättebra, min hemliga vän.

Yesterday I got a mystery parcel from a swap I am in. In the parcel there were red soothing tea, which will be perfect for todays soccer game where Sweden has a microscopic chance to move on to World Cup in 2012(or is it 2010).

And then I got a book which is perfect for me that loves postcards and letters.

2 comments:

Anonymous said...

Ååh, vad roligt att chansningen blev bra!! Vad glad jag blir! Nästa paket är på planeringsstadiet! /Din hemlige bokvän

Botilda said...

Å, den boken är så bra! Nu måste jag nästan ta och läsa om den, känner jag.