Tuesday, December 29, 2009

Minna fick en mössa - Minna got a hat


4 comments:

Minna och Töserna said...

Så jä***la snygg asså *skrattar*
den används flitigt ;-)

Ska på återbesöket kl 13.00 så jag kastar ungarna till mamma och springer dit och sen tillbaka... Tack annars! XXX

Minna och Töserna said...

Har överskridit min points budget med cirka 10 poäng idag... och ändåså får jag äta som en häst *asg* Whats wrong with this picture... var dock snäll och skrev inte allt (hi hi)

sussu said...

aaah vad fin hon ar!!! laste mailet om att aka skidor, kul idé men hoppar over det anda... tack for att du tankte pa oss dock :D

Minna och Töserna said...

Ha, ha... jag må vara snygg men rackarns vad jobbigt att gå in på din blogg 20 ggr varje dag bara för att se min nuna där HELA tiden... Blogga något! Puss puss och gott nytt år syrran!