Tuesday, October 2, 2012

Ibland så skriver jag ...

Gnesta bibliotek har startat en skrivarcirkel för ungdomar från 12 år och uppåt.
Den leds av den talangfulla författaren - tillika Gnestabok - Maria Edgren som har bloggen http://edgrenskan.blogspot.se/. Så där - spring nu och köp hennes böcker.

Eftersom jag (dvs Gnesta bibliotek) är arrangör så får jag vara delaktig på ett hörn. Love my job!

Vi har haft en träff där Maria berättade .... (Nä det får du inte reda på - för du går inte cirkeln). Dock om du är över 12 år så finns det fortfarande möjlighet att anmäla sig. Kom till Chill måndagen den 8 oktober kl. 15.30!

Men anledningen till att jag skriver detta inlägg är faktiskt att första tillfället fick mig att börja skriva. Jag har haft en idé ganska länge om jultomten och nu började jag plita ner den för mitt eget höga nöjes skull.

No comments: