Monday, December 31, 2012

Nyårsafton

Nyårsafton 2012 - Bella och jag firar den tillsammans. Hennes föräldrar är på fest, Ida är hos Malva och Ninni firar med Evenlina och Linda på någonstans på vischan, Pelle är på samma fest som Bellas föräldrar. Vi började med middag. Pasta med köttbullar. 
Köttbullarna smakade gott - och det gjorde även gurkan.
Det här var dock en ovanlig bild - Bella med pasta i munnen. Visserligen åt hon upp denna - men det var nog den enda som hamnade i hennes mun. Alla andra lämnades kvar på tallriken. 

Idag hittade Bella min scrapväska och hon passade på att dekorera sig själv. 
Försökte med att fota Bella när hon var klar med dekorerandet, men alla som träffat detta yrväder vet att det inte är möjligt. Hon är för snabb.

Klockan är 19.50 och snart ska jag titta på Sjuan och se en buskis: "Virus i bataljongen" och virka på mina tealight lotus. Bella somnade vid 18-tiden så vi får väl se när hon vaknar. Själv ska jag försöka vara uppe till midnatt i alla fall. 

Gott Nytt Slut 2012 och Gott Nytt 2013!

No comments: